hicrettt Kızlar artık masaj krem vs de etki etmiyor, uzanarak zaten emmiyor kızım 11 aylık oldu, eşim her akşam omuzlarımı ovmaktan sıkıldı + bilgisayarda çalışıyorum , bu ağrılar nasıl geçecek 😔
aysebb hicrettt Boyun düzleşmesi olabilir maalesef dikkat edin. Benimde kızımın emzirme sürecini bitirdikten sonra boyun, omuz ve kol ağrılarım başladı. Boyun düzleşmesi çıktı
sessi hicrettt ah ah en çok zorlandığım şey bu olsa gerek oğlum 28 aylık hala emziriyorum ama doğumdan dört beş ay sonra başladı ve hala devam ediyor bende gittim bel ve boyun düzleşmem oldu tedavi verdi ama işe yaramıyor özelde de kütletme ve fizik tedavi aldım akupunktur şu bu etki etmiyor sonra kantron yağı dediler sürdüm bir ay düzenli sabah akşam asla aksatmadan ondan çok fayda gördüm
hicrettt aysebb doktordan randevu aldım ama 3 ay sonraya yer vardı sadece 😭 yani kulunc var o kesin ama boynum da ağrıyor, inşallah öyle bişey yoktur, boyun düzleşmesi çıkınca ne önerdiler ?
aysebb hicrettt Hareketlere dikkat etmek gerekiyor. Öne eğilmemek gerekiyor. Fizik tedavi öneriyorlar genel olarak egzersiz