Kızlar bebeğim 2 aylık bronşit oldu ama seyri daha iyi şimdi fakat iki gündür emmiyor beni ve biberonda mama da almıyor bende çok hastayım bi gün fazla ilgilenemedim annem vardı o daha çok ilgikendi ama yine o gün emzirmeye çalıştım emzik tutmayan bebek hastalanınca emzik tuttu bu defa fa emmeyi mamayı bıraktı aç aç duruyor ne yapacağım bilmiyorum sabahtan beri doğru düzgün beslenmedi
Kucağımdan inmeyen bebeğim şimdi kucağımda durmak istemiyor böyle durum yaşayan var mı ne yapmalıyım acil