hsbyldz merhabalar,
çok geçmiş olsun, sezaryen yaralarınızın bir an önce iyileşmesi dileği ile. bebekle bağ kuramamaya gelince sabredin biraz her şey zamanla ve siz alıştıkça daha da güzelleşecek. kimse lohusalıktan bahsetmez hep doğum, bebeği kucağa alınca bitiyor der ama bitmez. kızım doğunca kucağıma verdiler ve benim düşünebildiğim tek şey çektiğim acı idi. korkudan kendi bebeğimin sadece koluna öpücük kondurabildim.
40 gün gerçekten var. 40 tan sonra her şeye daha da alışmış oluyorsunuz. Ufaktan düzen kuruyorsunuz, bebeğin neden ağladığını yavaş yavaş çözüyorsunuz. Farkındalığınız artıyor hayata biraz daha karışıyorsunuz. Mutluluk sizinle sadece kendinize zaman tanımanız lazım. Her anne bebek ilişkisi farklıdır. Sosyal medyaya aldanmayın sakın. İnsan ister istemez kıyasa giriyor.
Bugünler gerçekten gelip geçici. öncelik kendiniz sonra bebeğiniz.