nnoktaa Sonsuz18 normal tahta kapı. Odaların kapılarıyla aynı. Pimapen kapıları genelde küçük içinde duşakabin vs olmayan banyolara eskiden yaparlardı. Artık o kapıların görüntüsü hiç hoş değil.
xbeyza_ Sonsuz18 Amerikan kapı diye geçiyor. PVC, lake falan olanları var onları almayın Amerikan kapılar iyi boyayabiliyorsun
Sonsuz18 Deletedmom2987 ben de öyle düşünüyorum aslında ama hani çürüyor diyorlar suda bir de 6000 TL bir tane Pimapen kapı yani fark da yok
Gul-42 Deletedmom2987 ne alaka annemlerınkı pakpen benımkı ahsap pakpen daha hos gorunuyor temızlık acısındanda kullanıs acısındanda
Deletedmom2987 Sonsuz18 suntalam gibi bişey bizim ki camsız bütün evin kapıları öyle burada 2. el satan bir yer var ama sıfır aldık 8 tane kapı 5 bin tl vermiştik.
forumgurmesi Ahşap derken eski ahşap kapılar mı yoksa yeni nesil kapılardan mı bahsediyorsunuz. Pimapen çok ucuz bir görüntü asla yaptırmayın bence.
Sonsuz18 forumgurmesi yok eski ahşap kapılar değil hani bu beyaz adı ne diye geçiyor bilmiyorum ama hani bütün eve yaparken onlarınki de aynı olsun diye düşünüyorum
Sonsuz18 xbeyza_ evet ben de öyle istiyorum kaynanamla biz birlikte yaşıyoruz oturtmuş Pimapen kapı olsun diye az para değil 6000 TL bir tanesi ona verene kadar bu kapılardan almak daha mantıklı nnoktaa Mavinarsuyu
xbeyza_ Sonsuz18 Pimapen yaptıran kalmadı artık çok kötü duruyor. Bizde yeni tadilat yaptık biz banyo tuvalet kapılarına hem soğuk gelmesin hem banyotu temizlerken altlardan su almasın diye böyle köpük gibi kapı altına geçirilen şeyler var. Ondan taktik bir milyoncularda var. Biz soğuk için yaptık ama aldığım yer ben şu almasın diye kullanıyorum dedi mantıklı gekdi Ben genelde siliyorum banyoyu arada bir de yıkıyorum tabi foşur foşur
Sonsuz18 [silindi] haklısınız bizim de zaten köy evindeki Pimapen hemen de lastikleri gevşedi kapı bile kapanmıyor ucuz bir şey de değil 6000 TL bir tanesi tuvalet banyo ikisini takınca 12.000
Sonsuz18 Deletedmom2987 gerçekten çok iyi olmuşsun o kadar kapıyı bizimkiler kıytırık Pimapen’e tanesini 6000’e alacak
Sonsuz18 xbeyza_ o dediğinize bakarım mantıklı aslında işte kaynanamla birlikte oturunca birazcık fikir vermek de zor oluyor kendi bildiğini yapmak istiyorlar
Deletedmom2987 Sonsuz18 saçmalamasınlar pimapen su alınca şişen bişey, o paraya normal kapı yaptırsınlar hiç estetik durmuyor