organikirmik Kahvaltı zaten sıkıntıda çok yapmıyor ama öyle tahin pekmez vs yiyen bi bebe değil. Kek falan da yemiyor içine koyayım. 15 aylık bütün de veremiyorum. Nasıl vermem lazım? En son 7-8 aylıkken yedi herhalde
KendiEvimdeDeplasmandayim organikirmik kabak çekirdeğini kendisi yiyo. Cevizi de söyle bi tarif yapıyoruz hafta da bi iki kere sevdiği için 1yumurta Ufalanmış ceviz Maydonoz 1çay kaşığı ruşeym Biraz kaşar rendesi Karıştırıp omlet yapıyoruz bunu seviyo. Badem vs vermedim bende henüz ama cam rendede toz haline getirip sağlıklı puding vs gibi şeylere atılabilir bence Kahvaltı yapmadığını gözden kaçırmışım 🫠
nnoktaa organikirmik çiğ kaju, çiğ badem, çiğ kabak çekirdeği, ceviz hepsini rondoyla un haline getirdim. Muzu ezip içine katıyorum 1 kaşık tahin, keçi boynuzu tozu, ham kakao. Puding gibi oluyor seviyor.
beybitolat organikirmik ben yoğurtlarına veya ara öğünde puding falan yapınca karıştırıyorum hep. Ama hergün mutlaka yediriyorum
atarepla 18 aylık. Tahin pekmeze rendelenmiş şekilde karıştırıyorum ama bazen canı istiyor direk öyle toz halde kaşık kaşık yiyor.
Alyehus organikirmik benim iki kızımda yemedi. Büyük 4 yaşında hâlâ sevmez. Kabak çekirdeğini blenderdan geçirip puding vs ekliyorum. Badem, fındık cevizi de cam rende yapıyorum. 16 aylığız bizde ☺️
emosss__ 1 yaşından beri direk veriyorum o şekilde yiyor. Kaju badem fıstık fındık ceviz alıştırmakla alakalı. Küçük kuzenim var 3 yaşından sonra eline vermeye başladı teyzem çatal kaşık bile hala vermez 5 yaşında döker saçar diye
organikirmik Gul-42 bakmıyor sevmiyor pankeki. 15 aylık yav 10 aydır veriyorum her şeyi bazı şeyleri sevmedi napim 💔
Gul-42 organikirmik sızı cok ıyı anlıyorum oglum 4.5 yasında halaaaaaaa secıyor halaaaaaaa neler neler cektık kabızlıkta buna dahıl
emosss__ organikirmik ben veriyorum doktorumuz sadece ceviz demişti sizin kontrolünüz de verin eline yesin diye ama daha sonra ben diğerlerini de vermeye başladım.
HELELEKADIN organikirmik bende 1.5 yaşında direkt vermeye başladım şaun 2 yaşında atıştırma bardağı almıştım bimden içine kuruyemiş ceviz dut koyuyorum çok seviyor öyle yemeyi şuanda da yiyor 😅
mrscakir organikirmik 15 aylık büyük aslında benim kızım 13 aylık fındık dışında veriyorum yiyor fındığı ikiye bölüp veriyorum. Cevizi zaten 7-8 aylıkkende veriyordum benim gözetimimde yiyordu. Ekstra olarak ben bütün kuruyemişleri karıştırım bazen pankeklere bazen meyve pürelerine falanda ekliyorum. Bence yavaş yavaş verin eline sizin gözetiminizde yesin
mrscakir organikirmik ben biraz soğukkanlıyım boğazında falan kalınca sakin kalabiliyorum. Eğer siz donup kalan, bir şey yapamayan biriyseniz yanınızda biri yokken vermeyin ☺️ eğer vermediyseniz eline hurma, kuru incir, kuru kayısı da verebilirsiniz onlar sıkıntı olmaz ☺️
organikirmik defnes32 işte neyin 😂 yoğurt dedi arkadaş onu deneyeceğim aklıma gelmemişti başka katklacak bi şey yemiyor
defnes32 organikirmik herşeyin içine olur ya ne yiyorsa katın bende bir normal ek gıdayı halletsek bende katmaya başlasam
cokbilmismom organikirmik 18 aylıktan beri cevizi direkt kirip öyle veriyorum, kajuda direk çiğneyerek yiyor. Daha öncedesinde yulaf yapıyordum içine rendeliyorduum