06meva Kızım 5 yaşında her kızdıgımda veya istedigi olmayınca gerizekalı sanane belanı versin kelimeleri söylüyor evde söylenmedi böyle laflar kreşte duymuş olabilir üzerine gittikçe tekrarlıyo nasıl davranmalıyım
sudenaz0 06meva maalesef her kreş-okula giden çocuk davranışı. Bi söz varya “Neyden korkuyorum biliyor musunuz? özenle yetiştirdiğim çocuğumun kendini bile yetiştirememiş annelerin yetiştirdiği çocuklarla karşılaşmasından.” Oturup yalnış bişey olduğunu tekrarlayın kötü kelime kullanmadığı zaman parka çıkarın dondurma yedirin yani ödül verin umarım kısa zamanda vazgeçer.
Marianne 06meva uyarın, geçici bir süreç. Biz de yaşadık, kızıma annesi olarak saygısız mı davrandım sana diye sordum, hayır anne dedi. O zaman ben de senden aynı şekilde saygı bekliyorum dedim. Kötü kelimeleri kullanmayı bıraktı.
hunilimomy 06meva yani işe yarar mı bilmen ama sosyal medya da şey görmüştüm kotu kelime kullandığında anne çocuğa ağzın şuan pis kokuyor böyle konuşursan pis kokar ve kimse seninle konuşmak istemez demisti arkadaşlarınla güzelce oyun oynamak istiyorsan ağzının pis kokmamasi gerekir demişti cocukta tamam bidsha demicem diye soylemisti ne derece etkili olur veya doğrudur bilemem. Oğlum 3.5 yaşında bi iki defa söyledi çevredekiler gülünce ben kızmıştım sonra tekrar etmedi biraz fazla sert çıktım diye
06meva sudenaz0 evet okadar doğru söylediniz ki dikkat etmeme rağmen öğrenmiş anlamının kötü olduğunu bilmemesine rağmen söylüyor yeri geliyo kızıyorum da ama çözüme ulaşamadık diline yerleştirmiş dediğiniz gibi umarım geçer yorumunuz için teşekkürler 🌸
06meva Marianne bu şekilde konuşayım inşallah faydası olur görmezden geleyim diyorum ben dayanamıyorum uyarıyorum