Bebekler bunu bir çok nedene bağlı olarak yapabiliyor dönem dönem. Bazen diş çıkarmaya bağlı diş eti hassasiyeti ya da demir eksikliği, kansızlık da iştahsızlık yapabiliyor. 1 yaşa kadar beslenme ağırlığı anne sütü ya da formül mamayla ilerliyor merak etmeyin. Ek gıdada tadım yapması yeterli doymasını, bitirmesini beklemeyin. Hareketlenmeye başladığı aylardasınız kilosunun sabit kalması normal fakat kilo kaybı varsa doktorunuza danışın derim. Tahlil isteyebilir. Bir de önce mama ya da anne sütü sonra ek gıda şeklinde ilerleyin derim. Uykudan yeni uyandıklarında da pek itiraz etmeden içiyorlar.