Perii0 ben geçen gün kışlık uzun etek almak için ilcedeki standart bir butiğe gittim, 2 tane mevsimlik uzun etek, 3 tane uzun kollu body aldım😁 kombinleyemediğim bazı kıyafetlerime uydururum diye. Sonrasında da lcw uygulamasına bakayım kışlık etek dedim, şansıma 300 tl ye inmiş kalın kumaş bir etek buldum, onu da aldım. Şimdi bayramda bunlardan bir kombin yapmayı düşünüyorum. Hava serin olacak muhtemelen. Mevsimlik pantolon veya diz altı- uzun etek, üzerine uzun kollu body uygun olacak gibi geliyor bana