Tecrübeli annelerden yardım talep ediyorum. 16 ay 13 günlük bebeğim. 12-13.aydan beri seçici beslenme vardı onun öncesi ne versem yiyordu. 12.-13.aydan itibaren sevdiği şeyleri yedirmeye başladım. 16 ay olduk itmeye ağzını kitlemeye başladı tamı tamına 5 gündür ağzını bile açmıyor şaka yapmıyorum hiç besin almadan günü tamamlıyoruz arada çerez verirsem onu yiyor o kadar. Renginden renk kalmadı çocuğun halsizleşti ama direniyor. Öncesinde ısrarcı bir anne değildim ne zaman isterse o zaman verirdim yemeğin yarısını kendi yerdi yarısını ben yedirirdim. Yani benim ısrarım sonucu reddetmiş değil. Diş yok azılar tamam köpeklerden birisi patladı neredeyse. Ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum