KazabLanka Merhabalar anneler 🙋♀️ https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ Bu siteyi buldum ama doğru mu acaba? Kullananınız var mı ? 😁😂
birannebirminnos KazabLanka burda 40.haftayı baz alarak hesaplıyor benim miniğim 38de doğdu iki hafta ekleyip mi hesaplamam gerekiyor
KazabLanka Fatmanurozgr Ben yeni buldum da 🤭 Burda görüyorum atak hesabı isteyen anneler oluyor. Böyle site varmış burdan neden bakmasınlar acaba yanlış mi diye bir sorayım dedim 😊
[silindi] KazabLanka Bazı kesim ordan baksa da tatmin olmuyor bir de uygulamadan baktırmak istiyorlar. Bazen bebekler o kadar huzursuz oluyor ki atağa bağlayıp sakinleşmek istiyorlar kanımca 🙄
KazabLanka [silindi] Ataktan olduğunu anlayınca en azından hasta değil de geçici bi süreç gibi geliyor herhalde psikolojik olarak 🙄🤭 Biteceği günü de söylüyor ya bir de sayılı gün geçecek gibi gibi
KazabLanka birannebirminnos Normalde de atak hesaplanırken 40 hafta baz alınıyor. Doğması gereken tarihi istiyor. Evet öyle yaparak hesap edin bakalım 🌸