Bebeğim 2.5 aylık günde 2-3 kez kaka yapıyor. Ve neredeyse her seferinde mukuslu oluyor kakası. Gaz problemi falan yok. Kakada kan yok. Sadece geçen ay yüzünde ve gövdesinde isilik tarzı kızarıklıklar vardı ama sonra geçti. Kulağında da egzama tarzı kuruluk vardı o da kremle geçti. Bu süt alerjisi midir?