Hanımlar merhaba kızım suan 9 buçuk aylık 7 aylıkken anne yanı beşiğinde sürekli dönmek isteyip kenarlara çarptığı için uyuyamadı bizde kaldırdık şuan yanımda yatıyor.Kızım oturuyor emekliyor, geceleri çok sık uyurken oturmaya başladı gözleri kapalı emekliyor emzik verip yatırmadığım müddetçe yatmıyor bazen oturup gözü kapalı alkış yapıyor konuşmaya çalışıyor.Bu süreç normal mi eğer normal ise neler yapabilirim