birerkekbirkizannesii omeresra0509 malesef bu aşılar sezon bıtınce yenı sezonu kapsamıyor, ornegın geçen sene olduysa bu seneye etkısı yok. Kaç aylık bebeğiniz özel durumu yok ve 1 yaş üstüyse cpgunluk evde atlatıyor
2_oglanannesi omeresra0509 bunun için aşıya gerek yokki. Yaşıda büyümüştür zaten kolay atlatır olsa bile. Aşıdan çok çocuğunuzun bağışıklığını destekleyin bu tür hastalıklar için
omeresra0509 birerkekbirkizannesii bebeğim 18 aylık geçen sene ekimde olmuştu kalp ameliyatı oldu 2 kere sanırım 2 yaşa kadar yapıyorlar dimi?
omeresra0509 2_oglanannesi bizim bebeğimiz kalp hastası doğdu ondan dolayı şuan çok şükür ameliyatlarını oldu ama geçen sene hastanelik olduk korkuyorum
2_oglanannesi omeresra0509 allah şifa versin. Ama bu tür aşılarda pek mantıklı değil maalesef. Her yıl tekrarlamak gerekiyor falan