uakbn0_0 benim kızım da çok hareketli benimde kızımdan 4 ay küçük arkadaşımın bebeği var hemde erkek öyle uslu oturuyor öyle sakin ki benim kızım o aylarda bile kuduruktu, nasıl yaa böyle bebek mi olur diyordum bi ara 😂 ama yapacak bir şey yok siz sakin kalmadığınız sürecede stres yaptığınız sürece daha çok yorulup daha çok yıpranacaksınız. Çocuğunuza göre hareket etmekten başka çareniz yok maleseff 🥹 mesela onun rahat hareket edebileceği bu esnada sizinde en azından bir bardak çay içebileceğiniz bir yere gitmeniz gibi. Cafede rahat değilseniz ya gitmeyeceksiniz yada çocuğunuzu bu şekilde kabullenip o şekilde gideceksiniz 😬 şahsen ben kabullendim her yere gidiyorum ve sakin kalıyorum. Bi ara cafeye gittiğim de yerde sürünüyordu ama ondan mutlusu yoktu bende sakin kalıp kahve mi içtim sonra kızımı temizleyip üstünü değiştirip çıktım 🥳 ama aksini yapsaydım oturma kalk yada kucağıma alsaydım benim kızım da ağlar kendini yere atardı. Size özel değil çocuk bunlar hepsi neredeyse aynı ☺️