sekerbebeginannesi 2.5 yaşında güzelce konuşuyorum ama bir yerden sonra sabrım bittiği için kızmaya başlıyorum kendine geliyor yalan yok. Evde ne var ne yoksa kaldirdim, çekmeceler oyuncak dolu, Salonu da kapattım evde istediği gibi dolaşır o yuzden eskisi kadar bana bulasmiyor artik. 2 yaşından sonra kısıtlı ekran vermeye başlamıştım ondan bile memnun degil ha bire değiştir dediği icin ekran açmak bana daha da zulüm oldu hic acmıyorum