cilginhatun2 yanına uzanarak değil de yatağın yakınında oturarak uyutmayı deneyin. Yanına uzanınca birlikte yatma durumu olduğu için gece uyanınca o eksikliği daha fazla hisseder. Tek yatması gerektiğini anlatın, artık bunun için büyüdüğünü, zaten anlatıyorsunuzdur da onu da hatırlatayım. Bir süre sonra alışacagını düşünüyorum. Bu arada odasında gece lambası var mı