kubrakt1 özel hastanede doktor arayışındayken araştırma hastanesinde görev yapan bir doktora rastladım. Devlet hastanesi doktoru olmasına rağmen mesaj attığımızda anında dönüş yapar, muayene için gittiğimizde bi önceki konuştuklarımızı bizden daha iyi hatırlar. Bebeğimi sever, konuşur aşılarını muayenelerini o şekilde yapar Allah razı olsun kendisinden . Dediğiniz durumu hamileyken çok yaşadım sıkıntılı bir süreçti ve çok doktor değiştirdim. En sonunda aradığımı bulup 3 kez muayene olduğum doktora doğurdum ☺️