kaygiliannee 2.5 aylık oğluma bayramlık almak istiyorum ama hiç içime sinen bir şey bulamadım ya .Varsa öneriniz alırım. Marka vs.
aynak kaygiliannee bende almak istedim ama bu aylarda çok hızlı büyüyorlar bi aldığımı ancak 1 hafta giydirebiliyorum her yıkandığında çekilme de oluyor küçülüyor