Merhaba sevgili anneler 2 aylık bebeğim var,geçen hafta doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu dedi,bi sürü ilaç verdi antibiyotik, ventolin gibi, tabi kullanmadım ilk çok küçük diye evde serum suyu ile buhar verdim, burnuna damlattım emmede sorunumuz yoktu, fakat iki gündür emmesi azaldı, gazıda var, kendim ise ayakaltına sarmısak kürü, göğüs kafesine zeytin yağı vs yaptım,antibiyotiklere de basladım fakat vicdan azabı çekiyorum sizler bu durumu nasıl atlattınız?