gece uykusuna geçince en az 3 saat uyuyan sonrasında emmek için uyanan bebeğim dün gece saat başı uyandı. Ateşi yok oda 22 derece hiç değişen bir şey yoktu. Emzik veriyorum sallıyorum geri uykuya dalamadı hepsinde emmek istedi. Sütüm bitmiş olabilir mi? Açlıktan mı uyanıyor acaba ?İlk kez böyle bi şey yaşadık. Diş çıkarıyor mu emin değilim parmakları sürekli ağzında ve salyası akıyor kulaklarını çekiştiriyor ama 5 aylık kontrolünde doktor şu anlık bi şey olmadığını söylemişti. Ne yapacağımı şaşırdım bir akıl lütfen uyanınca nasıl geri uyutacağım😔😔😔