Yani bunu bütün anneler yaşıyor. Bir derdi vardır uyumuyordur. Diş zamanı, 4.ay atagi zamanı bu yüzden yatmiyordur. Bebek yani derdini de anlatamaz. İlgilenin, sevin, oynayın yapacak bir şey yok maalesef. Çocukların derdi bitmiyor. Dönem dönem yaşanacak şeyler.