Kızlar merhaba bir kızım var temmuzda 4 yaşına girecek geceleri sık sık uyanıyor ve uyanmasının sebebi de rüya mı görüyor korkutuyorlar mı bilmiyorum ama o öyle yapınca beni de korku salıyor bu çocuk niye böyle yapıyor diye babası vardiyalı çalışıyor gececi olduğunda yanıma alıyorum o zaman mışıl mışıl uyuyor hiç çıtı çıkmıyor neden böyle oluyor aceba bi fikri olan var mı