beren025 ilk oğlumda aynı süreçlerden geçtik iki elini sımsıkı yumruk yapıp yukarı doğru kasıyordu çocuk doktorumuz muayene sonrası çocuk nörolojiye sevk etti nörolog evet selebral palsi olabilir dediği an başımızdan kaynar sular döküldü mr istedi devlette süreç çok geç ilerliyor 6 ay sonrasına randevu verilmişti özel hastanede hafif sedasyon alarak mr çektirdik çok şükür temiz çıktı ardından fizik tedaviye yönlendirildik şükür ki ona da gerek kalmadı spa ve yüzme önerdi doktoru her hafta düzenli olarak götürdük her duş sonrası kremle masaj yaptık çok şükür açıldı şuan 5 yaşında hiçbir problemi yok 🙏 telaşlanmanız düşünmeniz gayet normal ama süreç zorlu içinizi ferah tutun allahın izniyle hiçbir problem yoktur inşallah kasların gelişimi için sürekli masaj yapın