selamlar. sorum başlıkta 🫧 oğlum 26 aylık, çişini söylemese de kakası geldiğinde kaka yapcam diye önden söylüyor hazır olduğuna emin değilim ama kakayla başlasam sonradan çişe alıştırmak için zorlanır mıyım? bebekçe şeyleri hiç kabul etmedi, mama sandalyesi mama tabağı gibi şeyleri hiç kullanmadı, tuvalette de aynısı olursa diye düşünüyorum ama klozete yapalım deyince ‘olmaz o babanın tuvaleti’ diyor. aparat alsam yine reddeder mi diye düşünüyorum o yüzden. lazımlık mı daha konforlu olur aparat mı… merdivenli güzel aparatlar çıkıyor karşıma ama kararsızım