Hanımlar bebeğim 1,5 yaşında saçları çok seyrek hangi şampuanı kullandıysa aynı ışıldayan parlak şampuan var pembe renkli o biraz uzattı parlattı ama hala aynı kısa her iki alın kısmında çok az saç var hatta bir tarafında yok denecek kadar bu durumu yaşayan var mı gürleşmesi için n’aptınız yapıp memnun kaldığınız yada bir şampuan önerisi var ise yazarmısnız şimdideden teşekkür ederim 🤩