Naz_35 Kardeşim 5 gün önce yurt dısında normal doğum yaptı epidural aldı. hala basamıyor hala halsiz korkuyoruz yarın fizik tedaviye yönlendirecekler bu durumu yaşayan var mı acil cevaplar mısınız?
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Naz_35 maalesef bir bilgim yok yani epiduralsiz doğurmuştum böyle bir şey yaşamadım ama doktorlar ne diyormuş belki epiduralin etkisidir
Naz_35 Hala geçmedi hergün ağlıyor .Ayağa kalkamıyor kimse ile görüşemiyor cidden bunu yaşayan varsa yazabilir mi?