2 aylıkken bebeğim yaşadım süt gelmemesini ama ben rahatsızlanmıştım sütüm kesildi 1 hafta gelmedi. Bol su,komposto,süt,balık(omega 3 sütü arttırıyor), rezene çayı,çorba,ceviz tükettim. Sürekli süt gelmese bile bebeğimi emzirdim ve sağım yaptım. Bu süreçte bende mama verdim mecburen. Stres yapmamaya özen gösterin. Eğer süreç sizi yıpratacak olursa da şehir hastanelerinde emzirme danışmanlığı ve relaktasyon polikliniği var onlarla görüşebilirsiniz.