Kbb kulak da sorun yok diyor.ama sag kulagim yanagim cok agriyor.basina gelen oldumu.25 gun once ust 20 lik diş cektirdim ayni tarafta.3 dur farkli dişciye gidiyorum sorun yok diyor.eklem agrisi diyor.çene cerrahina gitmem soyleniyor.bu arada 20 lik diş çektirmedende agrim vardi ama bu kadar degildi.basina böyle bisey gelen oldumu kızlar