Merhaba hanımlar, bir konuda fikir almak istiyorum.
Adetime yaklaşık iki hafta varken çok az kahverengi lekelenme yaşadım. Ağrı, kramp ya da başka bir belirti yok. Lekelenme çok azdı ve kısa sürdü. İki gün sonra yine çok az şekilde gördüm ve hala az az devam ediyor.
Spiral kullanıyorum ama eşimle korunmasız ilişki yaşıyoruz. Bu yüzden aklıma yerleşme kanaması olabilir mi diye geldi ama emin olamadım.
Bu durumu yaşayan oldu mu? Spiral varken böyle ara lekelenmeler normal midir, yani yaşayan var mı? yoksa farklı bir sebebi olabilir mi?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.