Kızmamız bağırmamız onlara oyun gibi geliyor özellikle yapmaya başlıyorlar. En iyi yöntemi görmezden gelmek ya da dikkatini dağıtmak. Sürekli sürekli bununla uğraşınca gerçekten yorucu oluyor çok iyi biliyorum ama bağırmak kızmak çocuğa etkili olmadığı gibi bizim sinirlerimizi de daha altüst ediyor, yani bi süre sonra bağırıp kızınca daha da sinir oluyor insan. Zor ama geçecek deyip dikkat dağıtmaya devam , tabiki sınır konulması gereken bişeyse o sınırı hatırlatarak. Benim kızımda nerden gördü bilmiyorum bikaç zamandır ısırmaya çalışıyor beni gülerek , asla müsade etmeyip ısırmak yanlış deyip , beni ısırırsan seni diğer odaya götürücem diyorum ve yapıyorum da, kapısını vs de kapatmıyorum sadece yanımdan uzaklaştırıyorum yani ve sınırı aştığını anlayıp ağlıyor vs , bikaç kez denedi artık yapmıyor şükür. Uzun uzun açıklasam da bi faydası olmazdı bağırsam da sadece ben daha da sinirlenirdim. Allah hepimize kolaylık versin