Pnar2309 Merhabalar 3 yaş oğlum iştahsız olduğu icin doktor sipraktin şurup verdi aynı zamanda astım alerjik rinit rahatzligida var dedi aynı gün bu ilacı verdi. Alerji için mi iştah açması için mi anlamadım bilgisi olan yazabilir mi teşekkür ederim
12betul Pnar2309 Sipraktin alerji ilacıdır . Yan etki olarak iştah açar . Sinir hali ve uyku yapar .o yüzden gece yatmadan önerilir . Ama siz doktora iştahsız diye mi götürdünüz . Alerjik rinit için mi ? Yani alerji için yazıyorum ama iştahını açar mı dedi
hayalperest__ Pnar2309 bu şurubu ben kullanmıştım iştahımı baya açmıştı sonra yan etkisine vücudum alışınca etkisini yitirdi ama iştah konusunda iyidi
Pnar2309 12betul Teşekkür ederim ben genel öksürük hapşırık burun akintisu için götürdüm alejik astım var çocukta dedi ilaçlar yazdı alerji için.. daha sonra bu arada çok iştahsız dedim tamam spraktin de yazayım dedi. Aynen gece uyumadan veriyorum
sedamina bizde kullanıyoruz 12 yaşındaki kızım için doktor bize alerji için verdi yan etkisi iştah açıyormuş ama ben tam anlamadım iştah açıyormu açmıyormu iştahsız zaten dogdu dogalı büyüdü hala öyle
12betul Pnar2309 Götürdüğünüz çocuk doktoru değil mi ? Film falan çekip test yaptı mı sadece sizin şikayetler üzerine mi bu tanıyı koydu ? Kusura bakmayın soruyorum ama Ben çocuklara bu tür ilaçların cidden rahatsızlığı yok ise kullanılma taraftarı değilim . O yüzden