Dorukmommss yavrum kıyamam diş süreci çok zor :( 12 aylık bebeğim benzer şikayetleri bizde yaşadık doktor ilk baş kan istemedi ateşi yoktu basit bir nezle gibi gördü öksürük şurubu, ilaçlı hava ve burun spreyi yazdı ve bol bol burnunu temizle dedi. Hepsini uyguladık bebeğim toparladı gibi oldu yani iyileşti sandık biz. Sonra 1 yaş aşılarını yaptırdık. Ateşlenmeye başladı ateşi aşıdan sandık ama kusma eklendi bide. Kusma olunca ve ateş 3 günü geçince tekrar doktora götürdük bu sefer kan alındı ve kanında enfeksiyon çıktı yani günlerce boşu boşuna eziyet çekmiş yavrum. Antibiyotik tedavisine başladık çok şükür 2.gününde iyileşmeye başladı. Antibiyotik bitti hemen peşine köpek dişlerini patlattı 10 tane diş çıkardı 6 ayda. Gelince hepsi üst üste geliyor ama şikayetleriniz diş değil gibi geldi bana o yüzden yani biz diş sürecinde hiç yaşamadık bu şikayetleri