Kızlar oğlum 3.5 yaşa yaklaştı daha önce iki sefer bez bıraktırma ya yeltendim olmadı ama sınıfına göndericem diye başladım bezli almıyorlar bide oğlum son 2 aydır kakayı yaptıktan sonra söylüyor, çişide son 1 haftadır söylüyordu, 3 gece de sabaha kadar çiş siz uyandı dedim başlıyım öğlen 2 den beri
5 kere altına işedi
1 kere altına kakayı yaptı
Bez bağlamamak için kendimi zor tutuyorum bana bir akıl verin napayım siz neler yaptınız