Kızlar bebeğim şu an 2 aylık ve korkuyorum açıkçası hamile kalmaktan. Aslında bebeğim 1.5 sene uğraştıktan sonra oldu ama belli olmaz hemen hamile kalabilirm şu an nasıl korunmalıyım sizce doğum kontrol hapı hormonları çık mu etkiliyor ? (Eşim maalesef istese bile prezervatifi kullanamıyor) tavsiyelerinize fikirlerinize açığım şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻