şubat da doğum yaptım fazla süTüm olduğu için buzluk süt doldu ve bağışlamak istiyorum kız bebeklerine şimdi erkeklere neden olmaz derseniz kan bağı olmasın allah korusun ileride büyük sıkıntılar olmasın diye ihtiyacı olan yazsın İstanbul Bahçelievler