Teşekkürler kızlar. Kızım doğduğundan beri kilo alamama boy kısalığı sorunumuz vardı. Şuan 3 yaşında 83 cm 10 kg. Testlerimiz hep normal geliyordu en son genetik bölümüne yönlendirildik orada bu teşhis koyuldu. Hiçbirine rastlamadım şuana kadar buraya yazmak istedim belki bilen birileri çıkar diye.