Merhaba arkadaşlar , 26 aylık oğlum neredeyse bir aydır ağzının içini gösterip ağlıyor acıyor mu diye soruyorum evet diyo . Elinde bir şey yerken ya da yemek yerken birden ağlamaya başlıyor Acıyo diye ve elindeki şeyi bırakıyor . Bir kaç gündür de iştahı hiç yok . Bugün doktora götürdük ağzının içinde herhangi bir yara falan yok . Bu durumu yaşayan var mı azı dişlerinden mi olur 😢