Gmzce benim kızım 3 aylıkken rsv virüsüne yakalanmıştı ondan dolayı meme reddi başlamıştı sağarak besledim şuan 4 buçuk aylık ve hala sağarak veriyorum mememden emmiyor uyurken bile neyse çok zorlamıyorum bende ne o nede ben stres yaşamayalım diye. Şuan için iyi gidiyor tabi bende kafadan 1 sene süt içsin istiyorum. İlerde zorlanır mıyım artık sağmaktan bilmiyorum açıkçası 🌝büyük kızmdada aynı şeyi yaşadım ama o yeniden emmişti + mama içiyordu 1,5 yaşına kadar içti mama memeyide 10aylıktı bırakmıştı tamamen zaten sütümde az geliyordu başından beri ama şuan çok şükür sütüm iyi ilerde ne olur bakalım