Bebeğim 5,5 aylık. Alerjik bir bebek olduğu için doktoru 5. ayda tadımlara başla dedi. Ama yüzünde alerji kaynaklı döküntüler bir de hastalık kaynaklı öksürük ve hırıltısı vardı. Biraz kortizonlu krem kullandık, öksürük azalsın diye bekledik derken başlamamız 5 ay 10 günlükken oldu. Şimdiye kadar kabak, havuç ve bal kabağı denedim. Kabağı yediğinde yüzünde tekrar kızarıklıklar olmuştu ama belki ben yanlış bir şey yedim de anne sütünden oldu diye aldırış etmedim ama dün bal kabağından 3 saat sonra bir anda kaşında bir noktada kızarıklık ve kabarıklık oldu ve sürekli gözünü kaşımaya başladı. Akşamına alerji damlası verip yatırdık başa çıkamayınca. Yani ben anlamıyorum kabak bile alerji yapıyorsa bu çocuğa ben ne vereceğim? Zaten 3 gün kuralıyla ilerlediğimizden normal bebeklerin 10 günde denediğini 1 ayda deneyebileceğiz, bir de üstüne böyle olunca iyice demoralize oldum. Zaten ek gıda süreci hakkında da hiçbir şey bilmiyorum. Bir an önce ne kadar çok şeyin tadına baksa iyi olur diye düşünüyorum ama alerji bizi çok baltalıyor. Havuç verdim o da kabız yaptı zeytinyağı kullandığım halde. Kilo alımı da durdu ne yapacağım bilmiyorum aslında ne sorduğumu da bilmiyorum. Sadece içimi dökmek istedim. Benzer tecrübeleriniz varsa dinlemek isterim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🤍