Minikkurbagam Bebeğim 3 aylık oldu özel aşılarını yaptırmak istiyorum ama doz sayıları çok fazla geliyor. Nimenrix ve bexsero aşılarını 1 yaştan sonra mı yaptırmak mantıklı sizce. Siz ne zaman yaptırmıştınız acaba
aysebb Minikkurbagam 9 aylıkken başlatmıştım ben fakat 1 yaş sonrasıda olur neden olmasın. Sizin bileceğiniz iş. Kreş, okul çağından önce yaptırında birşey olmaz yani
Show_must_go_on Minikkurbagam 3-5-13 ayında bexero 19. Ay nimenrix tek doz yapıldı. 2-4 ay rota aşısı yapıldı
gzm2323 gizematadeniz nimetrix ile bexsero aynı anda mı oldunuz biz 3ayda sadece nimetrixi yaptık bexseroyı da mı yapmak gerekiyor
gzdeaybars Rota 2-4 , memenjit 3-5 oldu 3.doz 1 yaştan sonra dedi doktorumuz. Doktora göre değişiyor sanırm. Salgın durumu fazla olduğu içinde rotaya erkene çektiğini söylemişti bizde normalde onlarda 3-5.aylarda yapılabilirmiş
Kelebek0606 gzdeaybars merhabalar menenjit aşisinda anlamadığım bir şey var bana iki tane yazmış doktor ve toplamda 6 doz şimdi nimerix ve benoro mu neydi ttam hatirlayamiyorum bunlardan birini mi tercih edecez yoksa her aşida ikisinden birer tane mi vurduracaz öyle yaptırdınız
Minikkurbagam rumeysadc1 keşke özel olmasa bu kadar önemli aşılar birde durumu olmayanlar yaptıramayacak 🤦♀️
gizematadeniz Minikkurbagam hayir hicbir sorun yasamadik. 24 saat boyunca 6 saat arayla 4 kere calpol icir dedi doktorumuz. O sekilde hicbir sey yaşamadık
Show_must_go_on Minikkurbagam ikisni de yaptırmak zorundasınız zaten birini yaptırıp diğerini yaptırmıyorum olmuyor biri A grubu için koruma sağlıyor diğeri B grubu için yani her şekilde yaptırmanız gerekiyor yoksa bir anlamı yok diğerini yaptırmanın sadece aşı yerinde sertlik ve morarma oldu 1 hafta kadar o kadar ateş vs yapmadı hiç ağır da değil normalde nimenrix daha ağır bir aşı
rumeysadc1 Minikkurbagam evet haklısınız çok pahalı aşılar gerçekten keşke tüm çocuklar aynı şartlarda büyüse
patlakprezervatif Minikkurbagam bexsero ve nimenrix 5.ayında ilk dozları oldu. 7.ayında da iki doz aşısı oldu son doz kaldı. Hiçbir sıkıntı problem yaşamadı
accountant Minikkurbagam 3 aylıkken ve 5 aylıkken yapıldı 7 aylık oldu yarın son dozları yaptıracağım doktorumuz böyle planladı ikisinide aynı anda yaptırıyorum
TalentedMom Minikkurbagam 5.ayda başladık 3 gün ateş yaptı 2.çok korkuyorum ben 2 doz yaptıracağım 7 aylık olacağız bu ayda yapılacak