Ben kullandım evolviayı çünkü benim bebeğimde aptamili kabul etmedi bende vanilya özü aldım cafelerde vardı kahve satan özellikle ordan aldım ve mama kutusunun içine normal vanilyayı ağzını açıp paketiyle içine dökülmicek şekilde koydum kokusu geçti çok güzel koktu tavsiye ederim ben vanilya özünü trendyoldan da doğal olanı aldım oda çok güzeldi ve ben baya 1 çay kaşığı 60 ml e koydum