detaha Bebeğim 3 aylık fallot ameliyat olacak 1 yaşında.iznim bitti ve işe dönmem gerekiyor.Bakıcıya bırakacağım 🥺mecburen benim gibi bu durumları yaşayan varmı ?Neler yaptınız
ozge918 detaha oğlumda doğumsal kalp hastası bakıcınıza olası durumları anlatıp bilgilendirin ben kendim bakıyorum ama acil durumda 112 aramasını hatta bir yerlere not olarak yazabilirsiniz panik halindeylen unutula bilir . Başkada yapacak bişey yok sanırım .