h_h_momss Kızlar merhaba oğlum 9 aylık iki gündür öksürüğü vardı burun akıntısı hapşırma,doktor allerset damla yazdı ancak şişesi çok tuhaf nasıl kullanılan bunu,şu küçük kapağı açınca damlamıyorda şarıl şarıl akıyor ,nasıl 8 damla şeklinde vericem
Seda_korkmaz06 h_h_momss benim kızımda birkaç gündür geniz akıntısı coktu allerset şurup verdi doktorumuz ama 2,5 milim kullanıyoruz yani yarım ölçek sizin bebiş küçük olduğu için bilemedim vallahi biraz uyku yapıyor ama haberiniz olsun
h_h_momss Nikita okudum ama öyle bir şey yazmıyor,oral damla çözelti diye geçiyor tam adı belki sizin dediğinizde farklıdır
Nikita h_h_momss benim kızım şurup içmiyor diye doktordan özellikle istemiştim. Suyuna damlatarak kullanacağım şeklini vermişti. Sizinki farklı olabilir