Ayselisali Kızlar artık kafayı yiycem uyku kalmadı hiçbir şey kalmadı rahat halim kalmadı düzenim kalmadı o kadar çok kaşınıyor ki yani Özel bölgedeki bu kaşıntı beni çıldırtacak gibi oluyor yaşayan başına gelen var mı kadın doğuma da gitmek istemiyorum açıkçası internetten bak elimden ne geldiyse her şeyi denedim ama bir işe yaramadı hala kaşıntı var
yagmurtekin2021 Ayselisali doktora gitmeniz gerekiyor mantar olmuş olabilirsiniz ilerlerse çok daha kötü oluyor
nnoktaa Ayselisali kadın doğuma neden gitmek istemiyorsunuz. Muhtemelen mantar var. Doktorun vereceği ilaç ya da fitille çok rahat edersiniz. Geçmiş olsun.
ay_adengunes Ayselisali mantardır kesin aynısını yaşadım. Ben sağlık ocağına gitmiştim durumu anlattım aile hekimimin verdiği ilaçlarla 3 günde geçmişti
nurrr34 Ayselisali enfeksiyon kapmışsınız mantar olabilir utanacak birşey yok. 2 dk muayene edip verdiği ilaçlarla düzeleceksiniz yani bu kadar basit
ceylanco Evet dedikleri gibi mantar doktor fitil veriyor genelde ve krem ama ek olarak söyleyecegim sey mutlaka pedinizi değiştirip öyle birde öyle tekrarlıyormu bakın. Cünkü been ne zaman ped kullansam tekrarlıyordu en son doktorum pedden sebep olabilir dedi değiştim ve rahatladım hatta markayı sikayet bile ettim
Zumra_Fatma Ayselisali valla fitil vermezee doktor geçmez bacım çok zor ben 2 ay boyunca onu çektim kremlerle fitillerle zor atlattım gitmezsen kendine işkence çektirmiş olursun
eliffferdem Keisnlikle gidin doktora, bende yasadim aynisini gece boyu kasinti yanma oldu hic uyuyamamistim, doktor fitil ve krem verdi 2 gunde rahatladim, baska turlu geciremezsiniz mantari malesef
Dejajavu Benim de normal vücut kaşıntısı vardı bit aydır gebeyim . Sonra kadın doğum öncelik sonra cildiyryr gittim . İnanırmısın verdiği ilaç la tek sürmede geçti . Bunca zaman niye beklemişim dedim alerji olmuşum filtre kahve yeme M den dolayı ama doktora gözükmek en ennn iyisi
Ayselisali aydinmumine Neden Öyle düşünüyorsunuz ki Başkalarının neye utanacagina da mı yorum yapıyorsunuz
zeyinci Ayselisali mantar olmuş olabilir mutlaka doktora gidin fitil ilaç verir geçer onlarla yoksa kendi kendine geçmesini beklemeyin daha da kötü olmasın en azından sağlık ocağına gidin
aydinmumine Ayselisali hayır canım ne haddime sadece deli gibi kaşınıyorsun ve sağlık açısından rahatsız oluyorsun ama utanıyorum diye kendini ihmal ediyorsun bana garip geldi sadece
pimpiriklianne43 Ayselisali mantar vardır fitil krem filan veriyor neden doktora gitmek istemiyorsunuz pamuklu iç çamaşırı kullanın sürekli değiştirin ve özel bolgenizi temiz ve kuru tutun 1 kere başıma geldi çok zor gerçekten ıslak mendil sabun kesinlikle sürmeyin ve bi yağ söylemişti doktor ismini hatırlayamadım iç camasirina damlat demisti
biroglanannesii1 Ayselisali Kadin doğuma gitmek istemiyorsanız yaşamaya devam edeceksiniz yani bu durumu. Çünkü bu bir enfeksiyon ve geçmesini istiyorsanız doktora gidip ilaç almaniz lazım.
meliiii Ayselisali benim vardı mahvolmustum mantardi ilk defa başıma gelmişti ve ben bir ped kullandım ondan sonra oldu. Doktora gittim krem ve fitilden sonra geçti çok şükür