ensar_nisa siz yine de doktora gidin ama şöyle benim 40 günlük kanamam bitti sonra bir iki hafta sonra regl kanaması gibi kanamam oldu bitti doktorum bundan sonra ne kadarda bir gelicek bakıcaz felan dedi bir hafta sürdü bitti bir ay olmadan gene basladı sonra bitti bir iki gün sonra tekrar baslıyor br hafta kanama belki daha bitiyor bir kaç gün sonra tekrar şuan bebeğim 7 aylık doktora da gittim herşey normal hormonlarım da doktorum doğum sonrası bi düzen oturtamadı dedi mini hap başladık hem koruma da sağlasın diye en az üç ay kullanman gerekki düzene girsin dedi ikinci kutum bitti aralar biraz acıldı ama genede sık oluyor