kuzey2305 sizin bebeğiniz biraz büyük ama belli ki zorlanıyorsunuz büyük ihtimalle sizi baya emiyor
Benim oğlum 4 aylıkken tuttum bir gün denemek için öldüm öldüm dirildim resmen bırakamadım da ha bitti ha bitti derken oğlum ztn zordu akşama kadar ayakta bohcada sallardim 45 kiloydum bende emzirirken baya kilo veriyordum ztn zor bir bebekle uğraşmakta ekstra kalori yaktiriyordu
Bi şekilde akşamı ettim ama nasıl ettim iki lokma attım ağzıma başım döndü midem bulandı baş ağrısı başladı elim ayağım titredi tuvalete koşup yediklerimi çıkardım hemen kustum da kustum kafamı kaldıramadım üstüne yarım saat uyudum sonra kendime geldim gidip yemeğimi yedim düzgünce ondan sonraki günler asla tutmadım çok zorlandım çünkü
Diğer sene de emziriyordum ama günde 2 defa falandı o yüzden tuttum toparlanmıştim biraz ztn 49 kiloya çıkmıştım hiç zorlanmadim kazalarimi da tuttum sonra yani kendinize eziyet etmeyin zorlanıyorsaniz bi şekilde tutuluyor sonra
Ama size tavsiyem akşam ile sahur arasında bol bol atıştırin eğer tutarım derseniz bol bol su için böylece sorun olacağını sanmıyorum