Merhaba kızlar. Benim bebeğim 5.5 aylık. Geceleri çok geç uyuduğundan ve gündüz uykuları az az (40dk) olduğundan kendimce uyku eğitimi vermek istedim. Sabah 8 de kaldırdım mesela , uyanıklık sürelerine dikkat ettim. Az da olsa rutin oluşturdum. İlk 2 gün ilk gündüz uykusu çok güzeldi epey uzamıştı. Ama 2 günden sonra zorladı aşırı derecede yine gündüz uykularını uzatmaya çalışıyorum. Akşam erken uyuyor 8.30/9 civarı ama gece uykusuna tam geçene kadar sürekli sürekli ama sürekli kalkıyor yanına uzanınca uyuyor. Bi de sanki gece daha sık kalkmaya başladı 🥺 çok doldum bu konuda oturup ağlıyorum ya da eşime çatıyorum yani ne yapsam olmuyor var mı tavsiyeleriniz