organikirmik bugün yaptım ben. Biraz sütü tencereye aldım kaynattim güzelce, kaynayınca 2 kaşık yoğurt koydum üstüne kısık ateşte karıştırdım. Kesildi zaten. Kaynayana kadra karistirdim. Kaynamaya başladı, temiz bur tülbentten süzdüm lor peyniri oldu canım. Hatta kalan peyniralti suyunuda dolaba koydum çok çok faydalıymis o, ek gıdalarına biraz biraz katarim diye. Nettende bebekler için lor yazarsanız hemen çıkar. İlk kizimada yapardım ben