merdor 4 ay 8 gunluk herseye aglıyoo onceden bebek arabasında sesini cıkarmazdı smdi nasıl aglıyoo sanki biri etlerini cekiyo Allahım 3 yasındada kızım var oda sendromda 🤣 dısarı cıkmak zorundayız buyuk kızım sıkılıyo hava almamız lazım kucugu aglıyo bu sefer stresle geri donuyoruz yere bırakıyorum donuyo aglıyo sırt ustu donemiyo geri 😃 suruklenmeye calısıyo ilerleyemiyo aglıyo inadından uykusu var uyuyamıyo daha dogrusu direniyo aglıyo durduk yere ablasıyla gulusurken basıyo cıglıgı aglıyo bide oyle boyle degil zor sakinlesiyo buyuk kızım bu kadar degildi