anonimm2503 Bebeğim 5 aylık dün gece yüzüstü yatmıştı çok korktum hemen kaldırdım yanlarını yastıkla destekledimde kaçıncı aydan sonra yüz üstü yatmakta sakınca olmaz acaba
Esmabetul anonimm2503 4 aylıktı biz düzelttikçe kendi dönüyordu yüz üstü doktor gözünüz üstünde olsun yatmasında sıkıntı yok demişti ama kendini kurtarıyordu aktif dönğyprdu 4-5 aylıkken
altay2123 anonimm2503 doğduğu andan beri uyuyor tabi kendini döndürene kadar bunu başarana kadar hep pür dikkat kesiliyorduk gozumuz üstündeydi şimdi 9 aylık olmak üzere şekilden şekle giriyor 😀😀😅